32

یک شب بیایی و بنامی شیر، خود را
رامت کنی با یک نظر نخجیر خود را

در جنگ با عاشق کشی، آماده باشی
از رو ببندی دشنه و شمشیر خود را

یک شب به دنبال همه دیوانگی هات
آخر بِبُری از دلم،  زنجیر خود را

این عشق اگر چه آتشی خاموش در توست
هر لحظه در من می کُند پاگیر، خود را

یک زن میان قصه ها، دنبال کرده
در آیه های عشق تو تفسیر خود را

از این همه آشفتگی ها، ترس دارم
پیدا کنی در خواب من، تعبیر خود را

توی دلت، حال و هوایی هست از عشق
توی دلم جاری بکن تقدیر خود را

در اوج دلتنگی، کسی را آرزو کن
 دنیا به نامش می دهد تغییر، خود را


آرزو حاجی خانی

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 11:38

یک شب بیافتی از همه دیوانگی هات

آرزو پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 14:47

یک شب بریزی از همه دیوانگی هات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد